Language Pack Dutch voor 2.2.1 is ready Ver1.0

The complete Dutch Language pack voor moosocial 2.21 is ready. Whe just transulate the whole files map /nld/ Nederlands in to Dutch. My site is running English and dutch now. Compleet translated. Soon Spanisch wil Follow.
 
 
Posted in Language Packs on 09/09/15 at 17:00
Comments (23)
ketkew  
Cool! En zou je willen delen misschien?
Tuurlijk. Geen probeem. PM je mail adres even dan mail ik je het pack. O ja. Heb je een nederlands netwerk. Nice. Wat is de naam ga ik effe kijken
ketkew  
heb je een friend request gestuurd.. anders kan ik niet PM-en
Layla  
hallo Patrick, mooi werk! Zou ik de download link kunnen krijgen?

m.v.g.,

Layla
Ja hoor stuur me maar je email adres. Dan stuur ik een link.
Layla  
Nog maals bedankt ketkew, ik zit een aantal vertalingen d.m.v. een steekproef eruit te vissen en te vergelijken in de context. Helaas is er veel mis bijv.:

#: View/Themed/Adm/ProfileFields/admin_ajax_create.ctp:101
msgid "Check this if you want to display this field on the main user profile tab"
msgstr "Controleer dit als u wilt weergegeven op dit gebied op de belangrijkste gebruiker profiel tabblad"

Moet eigenlijk vertaald worden naar: "Selecteer dit selectievakje om dit veld te weergeven o...  more
ketkew  
Hi Layla klopt.. veel vertalingen kloppen niet.. of de context is verkeerd. Ik heb tot nu toe de meest gebruikte onderdelen voor mijn site op de juiste manier vertaald, maar ik ben ook nog steeds bezig om het complete bestand op een juiste manier te vertalen. Helaas is het zoveel dat het best veel werk is.

Maargoed, de basis hebben we van Patrick Visser ontvangen, waarvoor ook mijn dank. Beter dan van begin af aan beginnen toch?
Als ik ergens mee kan helpen. Hoor ik het graag.
Dave  
Hello.
Waar kan ik die Dutch pakket downloaden?
ketkew  
Good to see new dutch people join welkom
No login
Login or register to post your comment
Cookies on mooCommunity - Social Networking Script.
This site uses cookies to store your information on your computer.